Pakko on tehdä tunnustus.. En ole todellakaan malttanut olla selvittämättä tämän kierron "kuumia päiviä". Mitään tällaistahan mun ei todellakaan pitänyt tehdä, kun 'eihän tässä mitään yritetä', muttakun....!! Ei se naisen (lue: vauvakuumeisen tunteilijan) mieli anna periksi, etteikö nettilaskureilla (ja ihan vanhan aikaisesti myös kalenterista) katsoisi koska olisi 'ne' päivät.. Vau.fi sivuston mukaan tämä kierto menee näin:

Hedelmällisimmät päivät: 29.10-3.11.2009 (osuu sopivasti viikonlopulle Silmänisku)

Ovulaatiopäivä: 1.11.2009

Laskettuaika: 25.7

Ei mun kierto ihan kellon tarkkuudella toimi, joten noikin päivät ovat vain vähän suuntaa antavia. Ja tiedän kyllä, että laskuriin ei ole täysin luottamista. Jokaisen kroppa kuitenkin toimii yksilöllisesti.

Sitä en tiedä uskallanko miehelle tätä paljastaa. Sitä siis, että olen vartavasten nämä päivät selvittänyt. Mutta olen kyllä hänelle kertonut, että kyllä olen sen verran omasta ruumiistani kartalla, että tiedän kyllä missä kulloinkin mennään.. Eli en siis ole tässä huijaamassa häntä mihinkään..Vauvojen teko voisi olla aikalailla turhan hurja huijauksen kohde..Hymy

Siskoltakin tuli juuri sopivasti viestiä, missä hän tiedusteli meijän perhesuunnitelmista. Puoli huumorilla hän viestiä laittoi, kun ei todellakaan tiedä näistä meidän suunnitelmista mitään. Hän on aikaisemminkin tietyin väliajoin kysellyn naimisiin meno/vauva suunnitelmistamme. Vastailin vain jotain vitsaille takaisin; hänelle en uskalla kertoa mitään ennen kun kaksi viivaa on tikussa.Hymy