Viikonlopun rientojen jälkeen on aika palata arkeen.

Viikonloppuna oli useammat pippalot joihin piti osallistua. Olin ensin viime viikolla vähän vastahakoinen osallistumaan, mutta sitten ajattelin että mistäs sitä tietää kauanko tässä enää alkoholia saa nauttia, niin pitää nyt olla reipas ja lähteä. Hauskaa kyllä oli, että siinä ei ole mitään valittamista!

Mutta kyllä jossain vaiheessa iltoja (2päivää kun piti juhlia) aina mietin, että ei minua hirmuisesti harmittaisi vaikka tästä touhusta hetkeksi jäisikin pois. Voisihan sitä sitten taas synnytyksen/imetyksen jälkeen mennä... jos kiinnostaa. Olen muutenkin nykyään alkanut olemaan aika laiska juomisen suhteen. Siinä touhussa kun menee vaan rahaa ja aikaa hukkaan..

Nyt on varmistunut että tällä kierrolla (jolloin mitään ei pitänytkään voida tapahtua) ei mitään tapahtunut. Menkat alkoivat aivan aikataulussa. Mieli ei kyllä ollut ollenkaan maassa. Olin varautunut tähän. Olisin ollut ehkä aika shokissa jos menkkoja ei olisi tullutkaan. Hyvä näin tällä kertaa!

Mutta NYT sitten alkaa jännääminen kun ensimmäinen kokonainen kierto on edessä. Miten Mies reakoi kierron eri vaiheisiin? Haluaako hän tietää missä kohtaa kiertoa ollaan menossa? Haluaako hän vältellä THE päiviä? Vain miten tässä edetään? Ja kuinka paljon minua jännittää ensi kierron lopulla? Mielenkiintosia aikoja.Hymy

Ja vaikeinta tässä touhussa tulee minulle (varmastikkin) olemaan se, että pitäisi yrittää olla yrittämättä!Kieli ulkona