Nyt on kyllä ollut niin kiirettä töissä ja vapaalla, että vaikka vauvalla olisi ollut jotain kerrottavaa niin sen olisi pitänyt tehdä voimakas ja kivulias itsensä ilmaisu, että olisin sitä tässä vauhdissa huomannut. Yksi päivä olin jo onnellinen että tuskin liikkeet vielä tuntuvat, kun ei minulla ole aikaa istua/maata paikallaan ja 'kuunnella' liikkeitä..

Nyt on asuntokaupat varmistunut; tai paperit on vielä kirjoittamatta mutta periaatteessa kaikki selvää. Helmikuun puolessa välissä saadaan avain että päästään remppaamaan ja helmikuun lopussa olisi varsinainen muutto. Ihanaa kun saadaan oma koti, mitä voi sitten keväämmällä/kesämmällä alkaa valmistaa vauvaa varten.<3 <3

Raskaus rintamalla.. Viime viikolla tuli kirje Kättäriltä (joo se on meidän synnytyssairaala; se näkyikin viimeisimmässä ultrakuvassa jos oli tarkkaavainen) missä todettiin että vauvalla ei ole kohonnutta down:in riskiä. Tässä kaikessa hässäkässä olin unohtanut koko testin. En ollut ollenkaan muistanut odottaa koko kirjettä tai muistanut pelätä puheluita oudoista numeroista..hups, enkai ole liian rento odottaja..Nolostunut

Maha on selkeästi jo raskausmaha (tai ainakin kasvanut maha). Mieskin jo myöntää että jo aamusta maha on pyöristynyt, eikä vain iltaisin jolloin turvotus tehostaa mahaa aika tehokkaasti. Töissä käytän aikaisemmin ostettuja mammahousuja mutta muuten meen vielä vanhoissa farkuissa. Ei ne kiinni enää mene, mutta kuljen housut auki tai sitten olen kyhännyt pompulan millä saan housut vähän kiinnitettyä..

Tänään kerroin töissä pomolle raskaudesta. Kerroin ensi asunto uutisista ja sitten sanoin että on mulla jotain muutakin uutisia. Sitten pomo alko vaan hymyilemään ja sanoi että arvaakin  mitä olen hänelle kertomassa. Hän oli kuulemma heti joulu lomansa jälkeen huomannut mun silmissä loistetta mistä 'vanhana konkarina' tunnisti mitä on tekeillä! Oli ensin ajatellut että tulee kysymään suoraan, mutta ajatellut sitten että se on mun oma asia valita koska julkaisen asian. Todella hyvin pomo otti asian vastaan. Piti heti puhuttelun, että mun ja vauvan terveys on nyt ykkösasia että se on hänen hommassa sitten pitää työ pyörimässä jos minun pitää olla poissa. Oli todella ihanaa saada niin hyvä vastaanotto asiasta. Perjantaina paljastan sitten työkavereille. Jotenkin pitäisi vielä pysyä hiljaa muutama päivä..Nauru

 

13+2