Nyt on alkanut lämpöpatteri toimimaan! Kaikissa vauvaoopuksissa on "lupailtu" että vauva alkaa jossain vaiheessa lämmittämään kantajaansa, ja nyt se on minun kohdallani toteutunut. Ehdin hetken jo tuskailemaan että enkö minä saa kokea lämpöä mutta tulihan se. Olen niitä ihmisiä jotka palelevat aina ja kaikkialla, niin vauvan tuoma lämpö kuulosti ennakkoon todella lupaavalta. Todellisuushan on nyt sitten ihan jotain muuta.

Töissä oleminen (=istuminen) ja asiakkaille puhuminen tuntuu nyt olevan sen verran suurta urheilua että kainalot ovat koko ajan märkänä ja muutenkin hikeä pukkaa. Plussaa toki on että enää ei palele, mutta nihkeä olokaan ei ole ihan jeees. Ja ulkona toki palelee ihan normaalisti, vauvan lämmön tuomat tehot eivät vielä siis palvele kuin sisätiloissa. Seurailen että missä vaiheessa dödö jää vauvalle kakkoseksi ja ihmiset alkavat kaikkoamaan ympäriltäni...Kieli ulkona

Muutaman uhkarohkean reissun olen uskaltanut tehdä Stockan Hulluille Päiville, maha selvisi reissuista onneksi ilman iskuja. Vaikka kyllä ne mummot parhaansa yrittivät laukkujensa kanssa.. Ruttu sai Hulluilta päiviltä muutaman uuden bodyn ja kollegehousut. Muutenkin on aika paljon pienelle jo kertynyt vaatteita, vaikka äitiyspakkauskin on vielä saamatta. Kelalle lähtetin äippäloma+äitiyspakkaus paperit kolmisen viikkoa sitten, mielenkiintoista nähdä kuinka kauan kestää ennen kuin ihana yllätys ilmestyy postilaatikkoon ja pääsen noutamaan meidän paketin.

Tänään lähdetään yhdeksi yöksi minun vanhemmilleni, tulivien mummun ja vaarin luo. Saas katsoa mitä ne sanovat mun kasvaneesta mahasta. Eihän siitä toki ole pitkä aika kun viimeksi nähtiin, mutta viime päivinä/viikkona on tuntunut että maha kasvaa kohisten.

25+6